پایه ششم در سالی که گذشت. ششم شهید نادری نیشابور
نوشته شده توسط : هادی جعفری آموزگارمدارس روستایی نیشابور

دسته گلی از بهترین های ششم شهید نادری
از راست سجاد .امیرحسین .ابوالفضل.علی.جواد.برادران دو قلو ایمان وامین.علیرضاوآرمان
   .....

 

در سالی که گذشت 32 دانش آموز داشتم که همه ی آنها را مثل فرزند خودم       دوست داشتم.تجربه خوبی بود.اما مشکلاتی هم داشت.کمبود وقت مهمترین مشکل من بود .گاهی اوقات از ساعت 7.30که وارد کلاس     می شدم تا ساعت 11 فرصت بیرون رفتن از کلاس نداشتم .هر گاه می خواستم تدریس کنم حداقل 4 یا پنج نفر غایب بودند.یا تو   گروه سرود بودند.یا مسابقه فوتبال مدارس ویا....تمام کارهای پرورشی مدرسه بردوش ششمی ها بود..آرزو داشتم یک روز جمع خانوادگی ما تکمیل باشد. کتاب تفکر وپزوهش مناسب نبود.سوالات مبهمی  برای بچه ها داشت. ریاضی خیلی خوب بود.اما وقت کم می آوردیم.فارسی خیلی خوب بود.از علوم هم راضی بودیم.درس هدیه هم عالی بود.رایانه در کلاس داشتیم .خیلی خوب بود.بچه ها همه از طریق وبلاگ کلاس وایمیل با من در ارتباط بودند. امسال یکی از بهترین سالهای کاری من بود.  .

هادی جعفری .ششم شهید نادری نیشابور

 





:: بازدید از این مطلب : 2212
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 5 / 3 / 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: